Rinkodara – tai įrankių visuma, kuria naudojantis kuriamas prekės ar paslaugos kelionė nuo sugalvotos idėjos iki vartotojo rankų. Laba dažnai rinkodara skirstoma į keturias skirtingas sritis. Pirmoji – prekės ar paslaugos idėja, antroji – jos įgyvendinimas, trečioji – vertės nustatymas bei paskirstymas bei ketvirtoji – pardavimo planas bei pardavimo skatinimas. Taigi, šioje srityje yra itin daug strategijų, planų bei įvairių koncepcijų. Dažniausiai vertimų biuras atlieka rinkodaros srities tekstų vertimus iš populiariausių kalbų – anglų, prancūzų, vokiečių. Tačiau jeigu kuriate strategijos planus su kinais, indais ar portugalais – ne bėda, kadangi mūsų įmonėje dirbantys profesionalūs vertėjai atlieka tekstų vertimus iš daugiau nei 60 kalbų. Taip pat išverstus tekstus redaguojame, tad jūsų tekstas bus stilistiškai taisyklingas. Be vertimo paslaugų, kuriame įvairius reklaminės paskirties tekstus. Tad jeigu prireikė papildomų rankų, mielai Jums padėsime! Rinkodaros srities tekstų vertimo kaina priklauso nuo reikiamo išverti teksto apimties, sudėtingumo, kalbos ir kitų kriterijų. Susisiekite su mumis ir atsakysime į visus Jūsų klausimus.