Profesionaliai parašytas pardavimo tekstas (angl. copywriting) turi psichologinį-emocinį poveikį. Tokio teksto paskirtis – tam tikram žmogui ar organizacijai suteikti ekonominės ar agitacinės naudos: formuoti tam tikrą nuomonę, skatinti pardavimus, pasiūlyti idėją ir (arba) parodyti tam tikrą žmogų, įmonę tik tokiu pavidalu, koks bus naudingas konkrečiam asmeniui ir (arba) organizacijai (sąmoningai nutylint kitus faktus).
Priklausomai nuo kalbos ir (ar) kalbų grupės, ruošdami kiekvieną pardavimo tekstą, mes orientuojamės į tam tikra kalba kalbančius žmones, etnines grupes bei į jų mentalitetą. Tik atsižvelgiant į vietinę rinką, jos ypatumus bei specifiką, pažįstant gyventojus, galima tinkamai suprasti ir efektyviai naudoti profesionaliai parašytą pardavimo tekstą kiekvienoje šalyje. Šį būdą naudoja visos žiniasklaidos priemonės (radijas, laikraščiai, TV, internetas), pažangiausios reklamos kampanijos, viešųjų ryšių skyriai, stiliaus formavimo kompanijos, pardavėjai, konsultantai, politikai, vadovai ir kiti įtakingi žmonės. Tinkamai parašytas tekstas padeda „atgaivinti“, pateikti rinkai ir (ar) parduoti savo verslą ar prekę, produktą, paslaugą.